Kundeservice

Vi besvarer alle henvendelser
via e-mail på hverdage
Tel: +45 78730611
E-mail: [email protected]

Spørgsmål & svar

Fakta og prisoplysninger angives med forbehold for tastefejl, prisstigninger, fejl i produktbeskrivelser / specifikationer samt forbehold for udsolgte varer.
 

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?
Hvis du vil returnere en vare og have pengene tilbage, skal det ske senest 30 dage efter at du har modtaget varen. Du står for fragten til os, og vi står for fragten tilbage til dig, hvis du vil bytte til en anden vare. For mere information se forretningsbetingelserne eller kontakt os på [email protected].

Returseddel finder du her

Tænk på at når du køber en vare, så er emballagen en del af varen. Skriv ikke direkte på pakken og sæt ikke tape på. Du må selvfølgelig gerne åbne emballagen, så du kan se og mærke på varen.

Af hygiejnemæssige årsager godkender vi ikke retur af følgende produkter:
Sutter og sutteflasker
Undertøj
Badetøj
Øreringe
Håraccessories

Hvordan ved jeg om I har modtaget min retur?
Har du sendt en vare retur vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af evt. reklamation.  

Hvad gør jeg, hvis jeg har fået en forkert vare?
Har du fået de forkert vare eller er varen ikke i den forventede stand, bedes du kontakte vores kundeservice på [email protected] På hverdage giver vi dig svar indenfor 24 timer.

Hvad gør jeg, hvis jeg vil reklamere en vare?
Babyshop.dk følger altid købeloven ved eventuelle reklamationer. Vi står altid for fragtomkostninger ved fejl eller reklamationer.

Hvis du har fået en forkert vare eller vil du reklamere, beder vi dig sende et billede af den pågældende varen og forklare hvad problemet er. Send dette til vores kundeservice på [email protected]. På hverdage vil vi svare indenfor 24 timer.

Hvad koster forsendelsen?
Ved bestilling tilkommer en fast fragt på 49 DKK Hvis du handler for over 999 DKK sender vi din ordre fragtfrit. Din ordre bliver sendt samme dag, hvis du bestiller inden kl. 15.00

Er min bestilling gået igennem?
Hvis du er usikker på om din bestilling er gået igennem er der flere måder at tjekke dette på.
  • Når ordren er bestilt, vil der dukke en side op med overskriften ”Din ordre”
  • En ordrebekræftelse vil nu blive sendt til den mailadresse du har angivet.
  • Du kan se din ordre når du logger ind på hjemmesiden under ”Mine sider”.

Hvornår sender I min bestilling?
Alle ordrer der er blevet afgivet inden kl. 15.00 på hverdage sendes samme dag. I Danmark tager det 2-3 arbejdsdage, inden du få din pakke. Pakken leveres direkte til den leveringsadresse du har angivet.

Kan jeg ændre leveringsadresse efter ordre er lagt?
Hvis vi ikke har nået at afsende din ordre, hvilket sker hver dag ca kl. 15.00, så gør vi alltid, hvad vi kan for at hjælpe dig med at ændre adresse, medmindre du har handlet med faktura. Send en mail til vores kundeservice på [email protected] og skriv ”Forkert leveringsadresse” i emnet. Skriv herefter dit ordrenummer og den rette adresse i mailen, så bekræfter vi din ændring, når den er klar. Vi kan dog aldrig ændre adressen, når du har valgt at betale mod faktura. Af sikkerhedsmæssige årsager sendes ordren alltid til den adresse, der fremgår af folkeregistret.

Kan jeg tilføje/bytte vare på en ordre, der allerede er lagt?
Når en ordre er lagt, kan vi desværre ikke tilføje flere varer på den. Hvis du gennemfører en ny bestilling med de nye varer du ønsker, så trækker vi selvfølgelig fragtafgiften fra, så du kun betaler fragt én gang.

Vi sender dermed alle dine varer samlet. Da vi pakker vores ordrer relativt hurtigt, er det vigtigt at du kontakter os så snart du har foretaget en ny ordre, så vi kan nå at koordinere forsendelsen. Send en e-mail til vores kundeservice [email protected] . Vi bekræfter ændringen på e-mail, så snart vi har foretaget den.

Hvis du vil bytte en vare i en allerede bestilt ordre afhænger vores muligheder af, hvad du ønsker at bytte til og om vi har nået at pakke din ordre eller ej. Derfor er det vigtigt at du kontakter os så snart du beslutter dig for at bytte, så gør vi alt vi kan for at hjælpe dig til at få det, du ønsker.

Hvor er min faktura?
Din faktura sendes automatisk til den mailadresse, du har angivet hos Babyshop.dk med Klarna, vores fakturapartner”som afsender, i samme øjeblik som vi sender din ordre til dig.

Hvor er min pakke?
Du kan spore din pakke med hjælp af det trackingnummer, som mailes til dig i leveringsbekræftelsen, når din ordre er behandlet og klar til at blive sendt.

Hvor ofte modtager jeg nyhedsbrevet?
Når du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, vil du modtage det ca en gang om ugen. Ved højtider sender vi nyhedsbrevet ud 2-3 gange om ugen.

Du har altid mulighed for at afmelde nyhedsbrevet, når du ikke længere ønsker at modtage det. Ved at klikke på linket "Tryk her for at afmelde nyhedsbrevet, hvis du ikke længere ønsker at modtage det" afmelder du nyhedsbrevet.

Kan jeg deltage i konkurrencer uden at være tilmeldt nyhedsbrevet?
Ja, du kan deltage i konkurrencer uden at tilmelde dig nyhedsbrevet. Send i stedet dit svar til [email protected]

Jeg kan ikke logge ind med mine log ind oplysninger, hvorfor?
Kontroller at du bruger den rigtige e-mailadresse. Hvis du stadig ikke kan logge ind, er det nemmest at bede om et nyt kodeord på siden ”Glemt kodeord?”. Her angiver du din e-mailadresse og får så et link tilsendt. Du klikker på linket og skaber et nyt kodeord for at logge ind. Har du stadig problemer med at logge ind, beder vi dig kontakte os på kundeservice, så hjælper vi dig.

Jeg kan ikke bestille fra hjemmesiden?
Hvis du ikke kan bestille varer fra hjemmesiden, kan det være fordi du prøver på at betale med et kontokort vi i øjeblikket ikke har noget samarbejde med. Det gælder for eksempel VISA Electron og American Express.

Hvis dit problem ikke stemmer med et af de ovenstående, så tag venligst en print screen af din skærm, når problemet opstår og send det ind til vores kundecenter på [email protected]  så skal vi gøre, hvad vi kan for at guide dig igennem købet.

Den vare jeg ønsker er ikke på lager - vil den komme ind igen?
Hvis en vare ikke er på lager, beder vi dig kontakte kundeservice på [email protected]. Fortæl os hvad det er for en vare og hvilken størrelse du ønsker, så kan vi svare dig på, hvorvidt det er en vare vi får ind på lager igen. På hverdage svarer vi dig indenfor 24 timer.

Hvad sker der, hvis min forsendelse bliver forsinket?
Skulle en forsendelsen blive forsinket, har du ret til at annullere købet, hvis du ikke vil godkende den nye leveringsdato. Hvis du vil annullere købet og du allerede har betalt, betaler vi pengene tilbage til den konto du har betalt med, såsnart vi får forsendelsen tilbage og du vil modtage dine penge indenfor 1-3 bankdage.

Jeg kan ikke bestille flere af en vare – hvad betyder dette?
Hos os kan man kun bestille det antal varer vi har på lager. Årsagen til dette er, at vi vil holde vores korte leveringstid. Du vil derfor ikke kunne købe flere varer end vi har på lager og systemet vil automatisk gå tilbage til det antal vare vi har.

Varenjeg købte er nu på udsalg, kan jeg få penge tilbage?
Det er svært for os at vide om og hvornår en vares pris nedsættes. Derfor kan vi desværre ikke refundere prisforskellen, hvis en vares pris nedsættes efter du har lagt din ordre.

Hvad er det som gælder ved kampagner?
Når vi har kampagner kan der være visse vilkår og begrænsninger, disse kan læse mere om her.

Jeg er under 18 år, kan jeg handle hos jer?
Hvis du er under 18, bliver du altid nødt til at have en forælder eller værges tilladelse for at handle hos os.